Tapahtumia

Marttailta (29.5.2018 klo 17:00)
Etelä-Iin Erän Saukkola

Suunnittelemme yhdistyksessämme oman toimintamme jäsenten toiveiden mukaan. Toiveita keräämme tammikuussa vuosikokouksen yhteydessä. Olemme onnellisessa asemassa, kun voimme ottaa huomioon toiminnassamme luonnon antimet ja muut sen tarjoamat mahdollisuudet eri vuodenaikoina. Olemme mm käyneet sieniretkellä, keränneet pajuja ja muita oksia ja viettäneet laskiaisriehaa pulkkamäessä. Toiminnan suunnittelussa otamme huomioon kunkin jäsenen halukkuuden vetää iltaa erityisosaamisen puitteissa.

Toiminnassamme otamme huomioon järjestön perustarkoituksen ja vuoden teemat. Vuoden 2016 teemana on "martoissa on arjen mahdollisuus".

Marttailtaan voi tulla kiireen keskeltä huokaisemaan ilman toimintailtaan osallistumisen velvoitetta ja voit ottaa ystäväsikin mukaan tutustumaan toimintaan.

Toimintamme yhdistyksessä on yhteisöllistä, uuden oppimista ja yhdessä tekemisen iloa!

Kokoontumispaikkamme on viehättävä Etelä- Iin Erän Saukkola.

Yhteistyötä teemme Erän kanssa mm Saukkolan vuosittaisen suursiivouksen ja syksyisen hirvipeijais-järjestämisen merkeissä.